Xüsusi / Düzgün qidalanma

Ramazanda bu 10 səhvi etməyin

Gülçin | 6-07-2015, 15:00
3 105 12
Ramazanda bu 10 səhvi etməyin



Bəslənmə və Diyet Mütəxəssisi Hande Seven Avuk, Ramazanda ən tez etdiyimiz 10 səhvi və sakıncalarını izah etdi.
Sürətli yemək yemək.
Sahurdan iftara doğru düşən qan şəkəri bir an əvvəl yemək yemə istəyinə səbəb ola bilər. Ancaq, sürətli yemək yemək şəkərinizin bir anda yüksəlməsinə, iftar sonrasında birdən uyğunlaşma istəyi və baş ağrısına səbəb olur. Bununla birlikdə, loxmaları kifayət qədər çeynəmədən udduğunuzda orqanizm tərəfindən toxluq hissi kifayət qədər olmadığından ləzzətli yeməklərə xeyr deyə bilməyəcək, ehtiyacınızdan artığını istehlak edəcəksiniz. Həm həzmsizlik problemi çəkəcək, həm də Ramazan sonrası kilo artımı ilə qarşılaşacaqsınız.
Sahura qalxmamaq.
Siz də geç yemək yeyib çox yatmağı xoşlayanlardansınızsa, sağlamlığınız üçün bir daha düşünün. Sahura qalxmayanda, ertəsi gün iftara çox daha ac başlanır və idarəsizcə yemək yeyilir. Buna əlavə olaraq, sahurda istehlak edilən yumurta, süd, pendir, tam taxıllı çörək, qatıq, təzə meyvə, pomidor, xiyar, bibər, göyərti kimi qida xüsusiyyəti yüksək olan yeməklər yeyilmədiyində balanssız qidalanmaqla bağlı sağlamlıq problemləri ortaya çıxacaq. Ramazanda bir dəfə yemək, qeyri-kafi enerji qəbuluna bağlı zəiflik, əzələ boşalması, sümük əriməsi, saç tökülməsi, qansızlıq kimi sağlamlıq problemlərinə gətirib çıxarar.
Yağlı yeməklər yemək.
Yağlı yeməklərin mədədə qalma müddəti olduqca uzundur, həzmi çətinləşdirir. Bu səbəblə, iftar və sahur süfrələrində qızartma və qovurma kimi yağ tərkibi yüksək olan yeməklər, kremli və souslu yeməklərdən qaçının. Ayrıca, iftar saatının gec olması, aç qalınan müddətin uzunluğu, sahurda yemək yedikdən sonra yatmaq kimi səbəblərdən ötəri maddələr mübadiləsi sürəti yavaşladığından yağlı yeməklər çox sürətli kilo almağınıza səbəb olur. Ləzzətinə aldanıb qızartma yemək yerinə, sobada, qızartma, qaynatma və ya buxarda bişirmək kimi sağlam yemək bişirmə üsullarını istehlak edin.
Meyvəni çoxaltmaq və ya azaltmaq.
Mövsüm meyvələri xüsusilə A, C vitamini, lif, antioksidantlar və su ehtiva etməsi səbəbiylə sağlam qidalanmanın vazgeçilməzlərindəndir. Ürək, əzələ və oynaq xəstəlikləri ilə xərçəngdən qoruyucu ən əhəmiyyətli qidalardan olan meyvələri az və ya çox istehlak etmək sağlıq problemlərinə gətirib çıxarar. İftar ilə sahur arasında qısa bir müddətin olması meyvə istehlakını sanki unutdurur. Unudulması kimi mövsüm meyvələrinin həddindən artıq yeyilməsi də təhlükəlidir. Ramazanda 2-3 boşqab meyvə istehlakına diqqət edin. Əks halda, xüsusilə, qovun, qarpız, əncir, üzüm, xurma kimi meyvələr şəkər tərkibli olduqları üçün bel ətrafında yağlanmaya səbəb olur. 
Süd məhsullarını az istehlak etmək.
Süd, qatıq, ayran, pendir kimi qidalar keyfiyyətli zülal, kalsium, fosfor, sink kimi minerallar ilə B6, B12 kimi əhəmiyyətli vitaminlərin mənbəyidir. Süd və süd məhsullarının qida zənginliyinin yanında ayran, kefir, qatıq xüsusilə həzm etmə səbəbilə zəngindir. Ramazan ayında nizamlı istehlak edildiyində qaz, həzmsizlik, qəbizlik kimi həzm problemlərinə yaxşı gəlməklə birlikdə, bədən müqavimətini artırıb xəstəliklərə qarşı qoruyucu təsir göstərir. Bununla birlikdə, artan maye ehtiyacının qarşılanmasını da təmin edər. Iftar, sahur ya da ara yemək olaraq, hər gün 2 stəkan süd, qatıq, ayran kimi qidalar istehlak edilməlidir. Süd məhsullarını azaltmaq əzələ itkinlərinin artmasına, sümük əriməsinə, həzm problemlərinə yol aça bilər.
Kifayət qədər su içməmək.
İnsan bədəninin ortalama olaraq yüzdə 60-ını təşkil edən suyu, yay istilərinin artdığı bu dövrdə ən çox tərləyərək itiririk. Ramazan ayında qeyri-kafi maye istehlakı, xüsusilə, qəbizlik kimi həzm problemlərinə, gündəlik həyatımız içərisində halsızlıq, baş ağrısı, konsentrasiya pozuqluqları və əzələ spazmı kimi həyat keyfiyyətimizi pozan simptomlar səbəb ola bilir. Əslində bədəndə susuzluq hissi meydana gəlmədən çox daha əvvəl, insanlar susuzluğun əlamətləri ilə üzləşirlər. İftar ilə sahur arasında ən az 2-2,5 litr su istehlak edilməlidir. Əgər su içməyi sevmirsinizsə ayran, şəkərsiz kompotlar, bitki çayı, mədən suyu kimi içkilər də sağlam alternativ yaradacaq.
Çörəkdə ölçünü qaçırmaq.
Ramazan süfrələrinin baş tacı o. Ramazanı xüsusi edən isti və xoş ətirli iy verən Ramazan çörəyi yumurtalı, yumurtası, susamlı, çörək otlu kimi bir çox variant ilə iftarın imtina edilməz qidasını meydana gətirir. Eyni zamanda gün boyu düşən qan şəkərinin yüksəlməsini və gündəlik alınması lazım olan enerjinin əhəmiyyətli bir hissəsini təmin edən karbonhidrat qaynağı olaraq qarşımıza çıxır. Ancaq unutmayın ki təxminən onda bir böyüklüyündə yumru ramazan çörəyi bir dilim günlük çörəyə ekvivalentdir. Çünki, qoxusuna və təzəliyinə aldanıb həddindən artığa yeməkdən qaçsanız, Ramazan ayı sonrasında zəifləmə diyetlərinə gətirib çıxara bilərsiniz.
Şirniyyat istehlakına diqqət etməmək.
Şərbətli şirniyyat diabetik şərbətli şirniyyat olaraq təqdim edilsə də un və yağla zəngin olur. Bu səbəblə şərbətli şirniyyatlar yerinə südlü və ya meyvəli şirniyyat seçim edilməlidir. Ancaq, ölçüyə diqqət! Çünki, meyvəli desertlər də tərkibindəki fruktoza səbəbiylə, qan şəkərinə qarışığı sürətli olan karbonhidratlarla zəngin qidalardır. Bu səbəblə həftədə bir-iki dəfədən çox yeyilməməsi lazımdır. Bel bölgəsindəki sıx yağlanılmadan ötəri xüsusilə tortlar, tort, paxlava kimi şirniyyatları yüksək kaloriləri səbəbiylə seçim etməyin.
Yemək yedikdən sonra yatmaq.
Gün boyu iş, yol stresi, aclıq və susuzluq deyərkən, iftar saatında sürətli bir şəkildə yeməyin yeyilməsi nəticəsində qan şəkəri birdən yüksələr və şirin bir yuxu sizi əsir ala bilər. Yuxunun sizi ələ keçirməsinə icazə verməyin! Çünki, yemək yeyər-yeməz yatıb dincəlməyiniz çox sürətli bir şəkildə kilo almağınıza səbəb olacaq. Həyatın hər anında olduğu kimi Ramazanda da yeməkdən 1-1,5 saat sonra edəcəyiniz 30-40 dəqiqəlik yüngül bir gəzinti qan şəkərinizi, təzyiqinizi və ürək sağlamlığınızı qoruyacaq.
Yemək idarəsini əldən buraxmaq.
Əlbəttə acmısınız və bir an əvvəl yemək istəyirsiniz. İftar süfrələrinin rənginə, müxtəlifliyinə və hətta qoxusuna aldanıb yemək idarənizi əldən buraxmayın. Acıbadem Fulya Xəstəxanası Bəslənmə və Diyet Mütəxəssisi Hande Seven Avuk "Kafi və balanslı qidalanma içərisində qida müxtəlifliyi olduqca əhəmiyyətli olmaqla birlikdə, istehlak edilən yeməklərin miqdarı sanki kilid ünsürdür. İftara mütləq şorba ilə başlayıb, yeməklərinizi yaxşı çeynəyin və mədənizin toxluq səsinə qulaq verin. Əks halda, faktura Ramazan sonrası artan kilolar olaraq qarşınıza çıxacaq "deyir.
 



Hər kəsə xeyirli ramazanlar diləyilə...

milashka_167 | 16 noyabr 2015 11:13 | Status: VİP user | Şərh: 1 452
Men bu il tutdum şukurler olsunki
Elcin sangu........ | 12 avqust 2015 15:14 | Status: VİP user | Şərh: 631
Bu il nesib olmadi amma gelenil mutleq tutmaliyam
Dəniz qızı | 8 iyul 2015 16:39 | Status: Brilliant user | Şərh: 8 017
Təşəkkür gözəl xalam.
Ay_Sun | 8 iyul 2015 13:37 | Status: Brilliant user | Şərh: 13 408
Sitat: Billurə
Bu il nəsib olmadı tutmaq inşallah gələn tutacam. Allah oruc tutan hər kəsin orucunu qəbul etsin.
nurane55 | 7 iyul 2015 21:08 | Status: Professional user | Şərh: 1 849
Saxurda pendir,yumurta filan yeyə bilmirəm,xörək yeyirəm.Amma çəkim hiss olunacaq dərəcədə düşüb.Bir də adi vaxtı da su elə çox içən deyildim,indi də çox içə bilmirəm.1-1,5l güclə içirəm.Xəbər üçün tşk.
Mister Elyana | 7 iyul 2015 20:36 | Status: Şərhçi | Şərh: 378
Men ifdarda o qeder su icirem artiq yemek yemeye yer olmur)
Narin-Ulker | 7 iyul 2015 04:00 | Status: Gümüş user | Şərh: 2 748
Bu gun nese cox susdamişdim iftarimi acan kimi iki stekan dolu su icdum özude dayana bilmiyib telesik icdim sonra cox pis oldum indide elebil medemin başinda nese qalib neqeder edirem getmir
NurRuslan | 6 iyul 2015 23:40 | Status: Şərhçi | Şərh: 376
Sitat: gül həyat
Teşəkürlər maraqlı xebərdi.
Billurə | 6 iyul 2015 18:15 | Status: Professional user | Şərh: 4 892
Bu il nəsib olmadı tutmaq inşallah gələn tutacam. Allah oruc tutan hər kəsin orucunu qəbul etsin.
lady sweet | 6 iyul 2015 17:49 | Status: Gümüş user | Şərh: 1 880
Sitat: gül həyat
Teşəkürlər maraqlı xebərdi.
gül həyat | 6 iyul 2015 17:06 | Status: VİP user | Şərh: 548
Teşəkürlər maraqlı xebərdi.
birdane | 6 iyul 2015 16:27 | Status: Professional user | Şərh: 3 726
tesekkurler