Xüsusi / Düzgün qidalanma

Ramazanda tox qalmanın yolları

Gülçin | 19-06-2015, 23:00
2 828 9
Ramazanda tox qalmanın yolları



Oruc tutarkən sahurda və iftarda tox tutan qidaların istehlakı, gün boyu aclıq hissini daha yüngül yaşaya bilmənizə yardımçı olacaq. Yaxşı hansı qidalar tox tutar, bilirsinizmi? Diyetisyen Yeşim Çelik izah edir.
Ramazan ayında pay sayının ikiyə düşməsi, sağlam və balanslı qidalanmağı daha da əhəmiyyətli hala gətirir. Çünki, bu ayda, pay zamanlarında, yemək miqdarlarında və seçim edilən qidaların növlərində əhəmiyyətli dəyişikliklər olur. Pay sayının azalmasına bağlı olaraq, bədənin ehtiyacı olan enerji, zülal, vitamin, minerallar və ən əhəmiyyətlisi, kalsium ehtiyacı azalmır. Xüsusilə, sahur ilə iftar arasının əvvəlki illərə görə daha uzun olması, oruc tutan kəslərin aclıq və susuzluğu daha çox hiss etməsinə səbəb olur. Bu dövrdə qan şəkərini sürətlə yüksəltməyən, kalorisi aşağı qidaları seçim etməmiz lazımdır. Memorial Şişli Xəstəxanasından Mütəxəssis Diyetisyen Yeşim Çelik Ramazanda uzun müddət tox qalmaq üçün nələr yeməmi lazım olduğunu izah etdi.
Əsmər düyü və kəpəkli makaron.
İftar və sahur süfrələrini, 11 ay ərzində istehlak edilən qidaların yerinə, həm gün boyu tox tutacaq, həm də sağlam qidalanmanı təmin edəcək yeməklər hazırlamaq lazımdır. Uzun müddət toxluq təmin edən qida qrupları, həzmi uzun sürən qidalardır. Kompleks karbonhidratlar adı verilən tərəvəz, meyvə, taxıllar, əsmər (kəpək, çovdar, tam buğda unundan hazırlanmış) çörək, əsmər düyü, kəpəkli makaron kimi qidalarla toxluq müddətinizi uzada bilərsiniz.
Meyvə.
Aclığın qaynağı qan şəkərinin düşməsi olduğundan meyvə suyu yerinə meyvənin özünü istehlak etmək Ramazanda daha faydalı olur. Bu qidalar qan şəkərimizin gün boyu tarazlıqda qalmasını təmin edir, aclıq hissinin meydana gəlməsini mane olur. Ayrıca, iftar və sahurda içilən bir stəkan süd, ehtiva etdiyi karbonhidrat, zülal, yağ, kalsium, fosfor, maqnezium, kalium və B vitaminləri səbəbiylə Ramazanda sağlam qidalanmanın təməlini meydana gətirər. Maye qidalar mədəni tez tərk etdiyindən insanlar çox daha tez aclıq hiss edir. Buna görə şorba, ayran kimi qidalar tək başlarına deyil, zülalı yüksək olan tutumlu qidalarla birlikdə seçim edilməlidir.
Salatlar.
Ramazanda gün boyunca ac qalınacağı üçün yavaş həzm, mədə bağırsaq sistemində uzun müddət qala bilən lifli və qana keçiş sürəti aşağı olan əsmər taxıl məhsulları, tərəvəzlər, salat kimi qidaları iftarda seçim etmək, iftar sonrası yaşana biləcək narahatlıqları və həddindən artıq şirniyyat istəyinə mane olar.
Süd.
İftar yeməyinə başlarkən doyurucu və həzmi asan şorba ilə başlamaq və arada yalnız salat istehlak etmək faydalı olur. İftardan 30 dəqiqə sonra istehlak edilən əsas yeməkdə ətli və ya ətsiz, az yağlı tərəvəz yeməyi ilə az miqdarda plov, makaron və ya börək yeyilə bilər. Bunun yanında qatıq, ayran və ya süd istehlakı mütləqdir. Süd məhsulları istehlakının gündə 2 su stəkanından az olmamasına diqqət göstərilməlidir. Yəni, pide yeyiləcəksə, makaron ya da plovu məhdudlaşdırmaq və ya heç yeməmək lazımdır.
İftarda qan şəkərini sürətli yüksəltməyəcək qidaları zaman aralıqlarında istehlak etmək iftar sonrasındakı meydana gələ biləcək şirniyyat böhranlarını aradan qaldırar. Bu şəkildə artıqdan alına biləcək kalori miqdarı məhdudlaşdırmış olur. İftar yeməyindən 1.5 - 2 saat sonra meyvə ara pay olaraq istehlak edilə bilər. Yeməyin ardından şərbətli xəmir şirniyyatları yerinə pudinq, güllaç kimi sütlü şirniyyatlar və ya meyvə istehlak edilməlidir. Ramazan ayının xüsusi şirniyyatı olan güllaç olduqca ləzzətli və sağlam bir seçim ola bilər. Amma, təbii ki,miqdarına diqqət edərək! Yeməkdən 1-2 saat sonra yarım saatlıq kiçik bir gəzinti də edilə bilər.

Hər kəsə xeyirli Ramazanlar diləyilə...

Gülçin | 20 iyun 2015 16:55 | Status: Brilliant user | Şərh: 6 780
Sitat: Narin-Ulker
Özumuzun leziz ceşidli yemek sufrelerimiz qalib bu turklerin kalbasali sufresinin şekilin niye qoyursuz meqaleye axi neise ellerinize saqliq
Mənim gözəl Ülkər bacım, bu sahur(obaşdanlıq) süfrəsidir. Ona görə səhər yeyilən yeməklər qoyulub. İftar süfrəsi üçün xəbər hazırlayanda siz deyən ləziz çeşidli yeməklərimizin şəklini qoyaram, inşAllalah.


Təşəkkür edirəm sizə, love mənim xəbərlərimi belə diqqətlə izlədiyinizə görə.

Sitat: CUCI
Əsmər duyu????

Gözəl-göyçək Cuci qızım, love Burda yazılan bütün ərzaqlar böyük marketlərdə satılır.

Sitat: kiraz mevsimi
Vallah men oruc tutmuram twk.

Elə and içirsiniz ki, elə bil kimsə sizdən bunu təkidlə soruşur. feel
Ay_Sun | 20 iyun 2015 13:18 | Status: Brilliant user | Şərh: 13 408
Sitat: Nergiz love
Cox maraqlidi bilmeyim yaxsi oldu.tsk
Real Madrid CF | 20 iyun 2015 11:40 | Status: Qonaq | Şərh: 0
Vallah men oruc tutmuram twk.
Sunay Elizade | 20 iyun 2015 09:31 | Status: Gümüş user | Şərh: 2 156
cox sagolun melumata gore
gül həyat | 20 iyun 2015 09:23 | Status: VİP user | Şərh: 548
Sitat: CUCI
Əsmər duyu???? love

Tesekkur edirem

Hə bacı qara düyü var da,ən çox şəkər adamlar isdifade edir.Dadı bu düyü kimi olmur .Çox tez bişir.
Narin-Ulker | 20 iyun 2015 05:40 | Status: Gümüş user | Şərh: 2 748
Özumuzun leziz ceşidli yemek sufrelerimiz qalib bu turklerin kalbasali sufresinin şekilin niye qoyursuz meqaleye axi neise ellerinize saqliq
Nergiz love | 20 iyun 2015 02:48 | Status: Professional user | Şərh: 7 871
Cox maraqlidi bilmeyim yaxsi oldu.tsk
boris arxan | 20 iyun 2015 00:53 | Status: Professional user | Şərh: 4 784
ALLAH razi olsun
SABINA | 20 iyun 2015 00:03 | Status: Professional user | Şərh: 7 410
Əsmər duyu???? love

Tesekkur edirem