Sağlamlıq / Sağlam ol!

Ürəyinizin sağlamlığı üçün 18 məsləhət

Nazar | 11-06-2012, 18:12
4 318 65


1-   Gündə 6 qram duz.

Ürək sağlamlığınız üçün gündəlik duz istehlakınızı 6 qramla məhdudlaşdırın. Amerikada 3 min 126 adam üzərində edilən bir araşdırmaya görə; gündəlik bəslənməsində duz istehlakını azaldan kəslərin ürək damar xəstəliklərinə tutulma riski, yüzdə 25 nisbətində azalır.

2- 3 İldə bir təzyiqölçümü.
Hipertansiyon, başda iflic olmaq üzrə infarkt, böyrək çatmazlığı və korluq kimi ciddi nəticələndirər yarada bilir. Bu mənfi cədvəldən qorunmaq üçün qan təzyiqiniz 120/80 mmHgin altında olmalı. Qan təzyiqinizi, 20 yaşından sonra hər üç ildə bir, ən az bir dəfə ölçdürün. Əgər hipertansiyon əvvəli dövrdə olduğunuz təsbit edilsə, bu vəziyyətdə daha sıx ölçüm etdirin.

3-
Hər gün 6-8 finçan qara çay için.
Arizona Universiteti tərəfindən, çayın çox istehlak edildiyi Səudiyyə ərəbistanıda 3 min 430 yetkin üzərində edilən araşdırmaya görə; gündə 6 fincandan çox qara çay içənlərdə ürək və damar xəstəlikləri riskinin, içməyənlərə görə yüzdə 50 daha az görüldüyü ortaya çıxdı.

4- 8-
Dənə fındıq ya da badam.

Həftədə ən az 140 qr fındıq və ya badam yeyən kəslərdə ürək və damar xəstəliklərinə daha az rast gəlinir. Çünki bu qidalar, yaxşı xolesterol HDLi yüksəldir və pis xolesterol LDLi salır. Ancaq bunlardan çox yeyib kilo almağa baxın.

5- Y
ağ istehlakıyözdə 30u keçməsin.
Araşdırmalara görə; yağ məhdudlaşdırmaları, ürək xəstəliklərinə bağlı ölüm nisbətində yüzdə 30-60 azalma təmin edir. Bu səbəblə, yağ istehlakınız diyetinizin yüzdə 30unu keçməsin. Doymuş yağ nisbətini yüzdə 7-10, təkli doymamış yağ istehlakını isə yüzdə 10-15 ilə məhdudlaşdırın.

6- H
əftədə 5 Gün 30 dəqiqə idman.
Sağlam bir həyat üçün idman etməniz şərt. Ürək sağlamlığınız üçün həftənin ən az beş günü, ən az 30 dəqiqə yüngül- orta şiddətdə məşq və ya həftədə üç gün, bir saat aerobik məşqlər edin. Bunun üçün sürətli templə gedə bilər, yavaş templə qaça bilər, yüzə bilər və ya velosipedə minə bilərsiniz.

7-
Həftədə 1 və ya 2 dənə yumurta.
Xolesterol dəyərini yüksəldən təsirə sahib olduğu üçün həftədə ikidən çox yumurta yeməyin. Ayrıca tam yağlı süddən hazırlanmış süd məhsulları yerinə, az yağlı və ya yağsız süddən edilənləri seçin. Çünki yağlı süd və süd məhsulları doymuş yağlardan zəngin olduğu üçün də xolesterol səviyyəsinin yüksəlməsinə səbəb olur.

8- 40 Y
aşınagəlincə ildə 1 dəfə Efortesti etdirin.
Efor testi də həyati əhəmiyyət daşıyan check-upda müraciət edilən üsullardan biri. Test, ritim və mesaj pozuqluqlarını araşdırmaq məqsədiylə edilir. Bu sayədə ürək və dövran sistemi xəstəlikləri də ciddi ölçülərə çatmadan müalicə edilə bilir. 40 yaşından etibarən ildə bir dəfə kardiyolojik checkupdan keçməniz, ürək sağlamlığınız baxımından böyük əhəmiyyət daşıyır. Ailənizdə infarkt hekayəsi varsa, check-upu daha erkən yaşlarda etdirməyi laqeyd yanaşmayın.

9-
Hər il bir dəfə xolesterol təhlili.
Yüksək xolesterol, xüsusilə ürək və damar sağlamlığının ən böyük düşmənlərindən biridir. 52 ölkədə 29 mindən çox adam üzərində icra edilən bir araşdırmaya görə; dünyadakı ürək böhranlarının üçdə ikisinin səbəbi, yüksək xolesterol və siqaretdir. Xolesterolunuz, 200 mmHg altında isə normal qəbul edilir. Sağlam bir həyat üçün 20 yaş üzərində mütləq bir dəfə xolesterol ölçümü etdirməlisiniz.

10-
Ən çox 2 qədəh spirt.
Spirt də ürək sağlamlığınızı mənfi istiqamətdə təsir edir. Əgər spirt içmək istəyirsinizsə, şişirtməməyə diqqət yetirin! Zərərli təsirlərindən qorunmaq üçün gündəlik spirt istehlakını 150 mililitr ilə məhdudlaşdırın. Bu da kişilər üçün gündə iki tək və ya bir 2 rakı ya da iki qədəh şərab və ya iki tək pivə mənasını verir. Qadınlarda isə bu rəqəmlərin yarı yarıya azalması lazımdır.

11-
Gündə ən azı 1 pomidor.
Likopen məzmunu yüksək olan pomidor, eyni zamanda yüksək nisbətdə antioksidan ehtiva edir. Bu xüsusiyyəti sayəsində ürəyin böyüməsini və xaricdən yağlanılmasını önləyərkən, xolesterolun salınmasında və tarazlıqlanmasında da təsirli olur. Pomidoru, hər səhər söyüş olaraq istehlak edin.

12- 1
Qaşıq kətən toyuğu.
Kətan toxumu, ehtiva etdiyi omeqa-3 yağ turşusu sayəsində, tac ürək xəstəliklərini önləyici təsir göstərir. Hər gün bir yemək qaşığı kətan toxumunu, şorbanıza və ya qatığınıza əlavə edə bilərsiniz.

13- 1
Diş sarımsaq 1 soğan.
Soğan və sarımsaq ‘kuvarsetin' və ‘əliçin' kimi bəzi komponentləri ehtiva edər. Bu komponentlər, xolesterolun oksidlənib damar çepherlerine zərər verməsini və damarları tıxamasını maneə törədir. Ayrıca qan sulandırıcı təsirə də sahiblər.

14- 150
Miliyonlarla üzüm nüvəsi.
Üzüm nüvəsi, ən güclü təbii antioksidan olaraq xarakterizə edilən ‘proanthocyanidin' ehtiva edir. Bu sayədə yaxşı xolesterolun (HDL) yüksəlməsinə və pis xolesterolun (LDL) azalmasına iştirak edir. İnfarkt riskini azaldır. Kilonuza görə gündə 150-300 mg üzüm nüvəsi istehlak edə bilərsiniz.

15-
Həf tədə bir dəfə sıx sıxa alın.
Noxud, mərcimək, paxla və soya paxlası kimi qidalar, sıx sıxa ehtiva edər. Çözünür sıxa da ürək sağlamlığının qorunmasına köməkçi olar. Buna görə həftədə ən az bir dəfə paxlava yeməyi ya da mərcimək şorbası ya da soyuq şorba kimi paxlalı ehtiva edən sulu qidalar istehlak edin.

16-
Həftədə 2 dəfə balıq yağı.
Omeqa-3 yağ turşusu məzmunu yüksək olan balıq, qan hüceyrələrinin bir-birinə yapışmasını və laxtalanmağı önləyir. Ayrıca, damarların elastiklik qazanıb qan axışının düzəlməsinə köməkçi olur. Həftədə ən az iki dəfə, orta böyüklükdə bir balıq istehlak etməyə çalışın. Balıqlarınızı sobada, buğlama və ya qızartma etməyə diqqət nümayişin.

17- 2-3
qaşıq fındıq yağı.
Kanola, fındıq və zeytunyağı... Təkli doymamış yağ turşularından zəngin olan bu yağlayar, LDL və trigliseridler üzərində nötral təsirə sahib olmalarına baxmayaraq, HDL səviyyəsini artırırlar. Yenə də bu yağları istehlak etmə ölçünüz, gündə 2-3 yemək qaşığını keçməməli...

18- 2
Gündə bir yaşıl tərəvəz
Yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər, Omeqa-3 yağ turşularından zəngin qidalar, arasında iştirak edir. Bu xüsusiyyətləri sayəsində də LDL (pis xasiyyətli xolesterol) istehsalını azaldaraq, ürəyin düşməni olan trigliserid səviyyəsini salırlar. İspanaq ya da semizotu kimi tünd yaşıl yarpaqlı tərəvəzləri həftədə ən az iki dəfə süfrənizdə mütləq olmalıdır.


ESMERRi | 22 mart 2016 19:43 | Status: Brilliant user | Şərh: 5 379
Sitat: Meryem_Duyqu
Bu gün sığortamın vaxtıdır...Getmək istəməsəmdə, məcburi getməliyəm...Gedim, görüm "ürəyimə" necə qulluq etmişəm)))
SABINA | 27 may 2014 22:09 | Status: Professional user | Şərh: 7 410
UREYİM MENİ COX İNCİDİR DUZDUR DERMANLARİMİ ATİRAM AMMA O QEDER YUKLEYİREMKİ UREYİM CETİNLİKLERE DOZMUR
Meryem_Duyqu | 14 mart 2014 10:43 | Status: Yazar | Şərh: 4 130
Bu gün sığortamın vaxtıdır...Getmək istəməsəmdə, məcburi getməliyəm...Gedim, görüm "ürəyimə" necə qulluq etmişəm)))
Nigar | 23 fevral 2014 20:59 | Status: Gümüş user | Şərh: 6 064
Sitat: leyla meherremova
SAĞ OLUN İŞƏN DEYİLƏM. wink lol wink

yamur | 10 oktyabr 2013 00:44 | Status: Qonaq | Şərh: 0
super tesekkur edirem
Feride 18 | 24 iyun 2013 16:58 | Status: VİP user | Şərh: 686
tek urek deyil gerek ozumuze yaxsi baxaq...xebere gore twk..
mehimim | 20 may 2013 22:35 | Status: VİP user | Şərh: 663
her kes ona veren canin qedrini bilmelidir
askimm | 16 mart 2013 00:17 | Status: VİP user | Şərh: 721
hm maraqli xeberdir tesekkurler
Gozel Melek | 5 mart 2013 11:43 | Status: Gümüş user | Şərh: 1 531
cox tesekkurler xeyirli xebere gore
SEVA00 | 4 mart 2013 12:41 | Status: VİP user | Şərh: 1 013
hele qocalmamisam gunde bir yerim aqriyir neyinki urek.
_Nazlim_ | 11 noyabr 2012 16:35 | Status: Professional user | Şərh: 2 267
Sitat: cucem.
KETEN TOYUGU YOXSA KEND TOYUGU n33 n33 n33

mende birinci bawa duwmedim dedim keten toyugu nedi yeqin teze cixanlardandi wink
sanel | 11 noyabr 2012 16:29 | Status: Professional user | Şərh: 3 647
tesekkur
sevinc keder | 19 sentyabr 2012 00:16 | Status: Professional user | Şərh: 3 818
Sitat: azeri_oglu
30 yawim var,indiden ureyum agriyir



he indi genclerin coxsunun ureyi aqriyir.

tewekkurler.
azeri_oglu | 15 sentyabr 2012 17:49 | Status: Gümüş user | Şərh: 2 243
30 yawim var,indiden ureyum agriyir
cucem. | 4 sentyabr 2012 11:52 | Status: Professional user | Şərh: 4 415
KETEN TOYUGU YOXSA KEND TOYUGU :n33: :n33: :n33:
G-----16 | 23 iyul 2012 14:28 | Status: Gümüş user | Şərh: 2 227
cox tesekkurler xeyirli xebere gore :n28:
sanel | 1 iyul 2012 09:34 | Status: Professional user | Şərh: 3 647
allah qismetimize ne yazibsa oda olacaq
HEYATIM | 28 iyun 2012 03:00 | Status: Professional user | Şərh: 2 110
cox sagolun men ozumde hekimem hamisin beyendim hamisi meslehedi ve onemlidi ozunuzu qoruyun canizin saqliqin gozleyin