Sağlamlıq / Sağlam ol!

Tərəvəzlərin faydaları

luce | 1-03-2012, 11:50
18 119 66


Tərə

Tərə C vitamini və minerallar anbarıdır. Faydaları saymaqla bitməz. Qaraciyər, böyrək və bronxları işlədər, qripi keçirər, qansızlığı aradan qaldırar. Dadı bir az acıdır amma bu dadı və digər maddələri ilə mədəni işlədib həzmi artırar, iştahsızlığa yaxşı gələr. Bol dəmir ehtiva etdiyi üçün qanı təzələyər, bağırsaqlardakı müxtəlif soxulcanları tökülməsinə köməkçi olar. Çiy olaraq az miqdarda yeməlisiniz çox yeməyiniz zərərli ola bilər.



Kahı

Kahım A, B və E vitamini ehtiva edər. Sinir sisteminə faydalıdır. Böyümə və inkişafda, dəri və saç sağlığında müsbət təsirləri var.

Bol miqdarda müxtəlif mineralları ehtiva edər, sinirləri yatırıb yaxşı yuxu verər. Bol sidik sökdürüb və qanı pisliklərdən təmizləyər. Suyunu üzünüzə sürsəniz yetkinlik sızanaqlarını aradan qaldırar və üzə təzəlik və çəhrayılıq verər.



Cəfəri

Çox yüksək nisbətdə C vitamini ehtiva edər. Ayrıca folik turşu, A və E vitamini cəhətdən zəngindir. Böyümə, sümük və diş sağlamlığı inkişafında təsirli bir rolu vardır. Mütəxəssislər cəfəri üçün dünyadakı ən bəsləyici yeməklərdən biri və bir dəmir anbarı olduğunu deyirlər. Təzə-təzə yeyərsinizsə sizə kalsium, kalium, kükürd və A vitamini verər. Bir tutamınla belə gündəlik C vitamini ehtiyacınızın çoxunu qarşılamağa çatar. Böyrəkləri, qaraciyəri və sidik yollarını təmizləməyə kömək edər.



Turp

Bol C vitamini, yod və kükürd ilə qaraciyəri və mədəni işlədər. Bronxlara çox yaxşı gəlir və dərini gözəlləşdirir. Eyni zamanda bağırsaqları dezinfeksiya edib çoxluğu aradan qaldırar. Ayrıca axşam yersinizsə, ya da bir stəkan turp suyu ehtiva etsəniz çox yaxşı yuxu gətirər.



Xiyar

A, B və C vitamini ilə fosfor və selenyum anbarıdır. Qanı təmizləyər, qaraciyəri və böyrəkləri işlədərək bol sidik sökdürər. Məzmunundakı bol kükürd ilə qanı təmizləyər, dəridəki tər bezlərini işlədər, bol vitaminli maddə verər və beləcə dərinin təzə və hamar olmasına kömək etmiş olar. Suyu, dərini bir tonik qədər yaxşı təmizləyər. Ət yeməklərinin verdiyi susuzluğu anında kəsər. Sərinlədici olaraq da yeyilə bilər.



Kök

A, B, D və E vitamini qaynağıdır. Sürətlə qan yaradar, sizi qüvvətləndirər, ishal kəsər, çoxluğu aradan qaldırar, mədə və bağırsağın yaxın dostudur. Qansızlıq halında, səhər-günorta-axşam 1 çay stəkanı təzə kök suyu için, ya da suyu içmək istəməsəniz rəndələnilmiş olaraq və yaxşıca əzərək yeyin. İçindəki xüsusi şəkər, A vitamini və bol vitaminlər ilə qaraciyəri qüvvətləndirər. Bol A vitamini ehtiva etdiyi üçün dəriyə təmizlik və çəhrayılıq verər və gözlərin sağlam qalmasını təmin edər. Kökdəki beta-karoten gözləri, yaşlılığın gətirdiyi görmə zəifliyindən qoruyar və immunitet sistemini qüvvətləndirər. Amma çiy və ya bişmiş olaraq yeyərkən əsla soymayın yalnız təmiz bir şəkildə yuyun.



Sarımsaq

A, B, C və E vitamini ilə sakaroz ehtiva edər. Təzyiq salar, qan laxtalanmasını azaldar, xolesterolunu salar, immunitet sistemini gücləndirər. Mütəxəssislər 2 qüvvətli antibiotik, çox təsirli bol yod və kükürd tapıldığını və insan sağlığında çox qiymətli vəzifə gördüyünü ifadə edirlər. Bronxları dezinfeksiya edər, dəri xəstəliklərini aradan qaldırar. Sarımsaqlı qatıq, zəhərlənmələrə qarşı insanı qoruyar və sarımsaq ən incə damarları belə təmizləyərək oralara qan getməsini təmin edər. Sarımsaq gənc və dinc olmağı, uzun yaşamağı təmin edər.




Soğan

Çox faydalı bir tərəvəzdir. Tərkibində bol miqdarda A, B və xüsusilə C vitamini, bol fosfor, yod, kükürd kimi bədənə çox faydalı maddələr, antibiotik vəzifəsi görən esanslar və həzm artırıcı fermentler tapılar. Dəri xəstəliklərinə, mədə zəifliyinə çox fayda verər. Bol sidik sökdürdüyünü və bədəndə yığılmış suyu və duzu çölə atdırar.

Çox soğan yeyilən ölkələrdə o ölkə xalqının uzun yaşadığı mütəxəssislər tərəfindən sübut edilmişdir. Qaraciyəri və bağırsaqları dezinfeksiya edib zəhərlərini təmizləyər və qidaların orada bədəni zəhərləməsini önləyər. Ayrıca bağırsaq qurdlarını tökməyə də köməkçi olar. Sağan yeyincə ağızınız iy verir bilirəm o halda siz də ağızda soğan qoxusunu aradan qaldırmaq üçün yeməkdən sonra bir az çörək qabığı və ya cəfəri yeyin. Ayrıca sümük və diş sağlamlığına da faydalıdır.




Pomidor

İçimdə bol və müxtəlif vitaminlər, minerallar və faydalı orqanik turşular vardır. Bədənə kükürd, fosfor və orqanik natrium verər. O qədər çox C vitamini ehtiva edər ki bir pomidordakı C vitamini, tövsiyə edilən gündəlik miqdarın  50%-indən çoxdur. Damarları yumşaldar, qanı təmizləyər, bədəni cavanlaşdırar. B və C və E vitaminləri ehtiva edər, zəngin bir kalium qaynağıdır. Həzmi asanlaşdırar. Xüsusilə nişastalı yeməklərin (xəmir işləri, quru ərzaq) asan həzm edilməsini təmin edər. Qabıq və çəyirdəkləri ilə bağırsaqları hərəkətə keçirər.



Kartof

Bəsləyici maddələrinin əksəriyyəti, qabığının dərhal altındadır. Bu səbəblə kül və ya buxarda bişirdikdən sonra qabığını soymalısınız. Mütləq salat və ya soğanla yeyilməlidir. Əgər yağda qızarmış olaraq yeməsəniz kilo yaratmaz. Orta boy bir kartof, gündəlik C vitamini miqdarının 1/3-ni təmin edər. Həzmi asanlaşdırar, bağırsaqları, böyrəkləri və qanı təmizləyər, qəbizliyi önləyər.



Quzuqulağı 

Quzuqulağı qan təmizləyicidir. Susuzluğu azaldar, köklərə kilo verdirər, yaşıl salat olaraq yeyilməsi çox faydamdır.



Kərəviz

Yarpaq və sapları, bol vitaminli müxtəlif maddələrlə çox faydalıdır. Mədəni qüvvətləndir və iştah açar. Bədəndə çox vəzifəsi olan böyrəyi işlədər və sinir yorğunluğunun qarşısını alar. Qanı pisliklərindən təmizləyər. Sızanaqların keçməsinə, üzün çəhrayı bir hal almasına köməkçi olar.



Kəvər

İçində bol vitaminlər, minerallar və müxtəlif nitritler saxlayar. Dəmir, kalsium və kalium ehtiva edər. Mədə-bağırsaq narahatlıqları, dəri xəstəlikləri, damar sərtliyinə çox faydalıdır. Bağırsaqlara yumşaqlıq verib çoxluğu aradan qaldırar, böyrəkləri işlədərək bol sidik sökdürər və bədəndə yığılmış turşunu və duzları bədəndən xaric edər.



Brokoli

Beta karotenin, B1 və C vitamini baxımından zəngin bir tərəvəzdir.Yüksək miqdarda kalsium, kükürd, kalium və selenyum maddələri ehtiva edər. Mineral və dəmir əskikliyinin öhdəsindən gələr, sanki bir vitamin anbarıdır. Suyunu kök və ya alma suyu ilə qarışdırıb içməniz çox faydalıdır.



Gül kələm

Fosfat və kalium, ‘indol-3 karbonal', E vitamini və zülal baxımından zəngindir. Əslindən bir çiçək olduğu üçün, bol-bol fosfor və vitaminləri, bol E vitamini və zülal ehtiva edər. Buna bağlı olaraq ürək dostudur. Sinirləri və beyni yaxşı işlədər və yorulmasını önləyər.



Kələm

Bol miqdarda B, C, U, E vitamini və kalium ehtiva edər. Bədəndəki suyu və zəhərli maddələrin atılmasına köməkçi olar. Qansızlığa aradan qaldırar. Yalnız kələmdə və növlərində olan U vitamini, mədə və bağırsaqların iç səthini qoruyar və oralardakı yaraların yaxşılaşmasını təmin edər.



Badımcan

A vitamini, fosfor baxımından zəngindir.  Qaraciyər və böyrəkləri qüvvətləndirər, bədəndəki çox suyu boşaldar. Qansızlığa yaxşı gəlir, qanı artırar və ürəyi sakitləşdirər.



Acı Bibər

Bol-bol beta karoten, C, P və K vitaminləri ehtiva edər. Bəzən bir az acı olar amma P vitamini ilə damarları yumşaldıb qanamağı önləyərkən, K vitamini ilə də qanın laxtalanma qabiliyyətini artıraraq qanamaları dayandırar.



Göy noxud

 B1 vitamini ehtiva edər. Qansızlığa yaxşı gələr və yorğunluğu aradan götürər.



Paxla

Bol miqdarda folik turşu, kalium, A və C vitaminini ehtiva edər. Bədənin işini, inkişafını və təmirini təmin edər. Gənc-qoca hər kəsin yeməsində fayda var. Böyrəkləri, qaraciyəri və ürəyi qüvvətləndirər.Şəkərdə də çox faydalıdır.

 

 

İspanaq

İçində provitamin A, C vitaminləri və dəmir saxlayar. Soyuq dəyməsinə qarşı dayanıqlıq verər. Bol qan hazırlayar. Sümüklərinizin və dişlərinizin möhkəmliyini təmin edər. Mütəxəssislər hamilə qadınlara, ‘qanlı-canlı bir körpəyə sahib olmaları üçün' bol ispanaq yemələrini tövsiyə edərlər.


 


Zulya | 1 avqust 2014 07:01 | Status: Gümüş user | Şərh: 1 640
Bezilerini bilirdim
SABINA | 4 iyun 2014 10:27 | Status: Professional user | Şərh: 7 410
NE COX MELUMAT ELDE ETDIM TESEKKUR 0140
Gulshen. | 19 fevral 2014 19:09 | Status: Qonaq | Şərh: 0
Faydali meslehete gore twkler
Nigar | 15 fevral 2014 16:18 | Status: Gümüş user | Şərh: 6 063
Sitat: AYAN A-VA
Sitat: Damla A-va
xeber ucun TWK

Nigar | 24 yanvar 2014 19:23 | Status: Gümüş user | Şərh: 6 063
tewekkurler
M.Aliyeva | 20 yanvar 2014 02:31 | Status: Gümüş user | Şərh: 1 970
NE GOZEL NE GOZEL 
AYAN A-VA | 29 noyabr 2013 10:26 | Status: Gümüş user | Şərh: 1 722
Sitat: Damla A-va
xeber ucun TWK
Damla A-va | 23 oktyabr 2013 19:41 | Status: VİP user | Şərh: 616
xeber ucun TWK
Mickey Mouse | 9 iyun 2013 12:10 | Status: Professional user | Şərh: 4 008
Coxunu sevirem.......
PAYIZ | 3 aprel 2013 22:30 | Status: Gümüş user | Şərh: 1 078

BUTU TEREVAZLERI SEVIREM

Akademik | 27 mart 2013 20:02 | Status: Professional user | Şərh: 4 580
kök və kələmi çox yeyirəm. ümumiyyətlə tərəvəzləri sevirəm.
Nigar | 24 mart 2013 19:29 | Status: Gümüş user | Şərh: 6 063
n21 twk ederim
Qanad | 23 mart 2013 20:15 | Status: Yazar | Şərh: 4 357
Tesekkur
Gozel Melek | 5 mart 2013 11:48 | Status: Gümüş user | Şərh: 1 531
lazimli xeberdi tewekkurler
SEVA00 | 4 mart 2013 12:18 | Status: VİP user | Şərh: 1 013
LAZIMLI XEBERDIR.ANCAQ COXU MENLIK DEYIL ESASDA SARIMSAQ.
RaySum | 22 fevral 2013 19:34 | Status: Professional user | Şərh: 2 594
coxunu xowlamiram
ruzgargulum | 27 noyabr 2012 14:34 | Status: Brilliant user | Şərh: 2 493
tsk lazimli xeberdi
cucem. | 24 sentyabr 2012 01:00 | Status: Professional user | Şərh: 4 415
super bunlari bilmek vacibdir :n9:
G-----16 | 23 iyul 2012 20:01 | Status: Gümüş user | Şərh: 2 227
xiyar,kartof,qara biberi daha cox sevirem tesekkurler :n28: