Sağlamlıq / Düzgün qidalanma

Yaşa uyğun qidalanma

Banu. | 23-07-2015, 21:00
1 961 11

 Yaşa uyğun qidalanma

Bir sıra elm adamları qidalanma ilə bərabər vitamin və mineral qəbulunun da yaşaqruplarına görə təyinini müdafiə edirlər. Bu məlumat Türkiyənin sağlamlıqla əlaqədar internet saytlarının birində dərc edilib. Həmçinin həblərlə deyil, təbii yollarla təmin edilməsinin lazım olduğu da vurğulanıb. Yaşlanma müddətini yavaşlatmaq üçün isə lazimi prosedurlardan əlavə qəbul olunan qidalar keyfiyyətli olmalıdır. Yetkinlikdən əlli yaşadək hər yaş qrupu sağlam və gümrah olmaq üçün düzgün qidalanmağa üstünlük verməlidir.
Uşaqlıq və yetkinlik dövrlərində doğru qidalanmaya mümkün qədər tez fikir verilməlidir. Uşaqlıq və yetkinlik illəri böyümə və inkişaf dövrləri olduğundan bu dövrdə vitamin və minerallara laqeyd yanaşılmamalıdır. Kalsium sümüklərin və dişlərin inkişafı üçün vacib olduğundan süd və süd məhsullarından istifadə vacibdir.

Ayrıca həyatlarının irəliləyən dövrlərində ürək xəstəlikləri və Altsheymer riski ilə qarşı-qarşıya qalmaq istəməyən gənclər indidən tərkibi yüksək nisbətdə olan yağlardan, xüsusilə doymuş yağlardan uzaq dayanmalıdırlar. Yetkinlik dövründə bəzi qızlarda dəmir əskikliyi olarsa, istəyə görə ət və qabıqlı dəniz məhsulları, kartof, yarpaqlı tərəvəzlər kimi dəmir baxımından zəngin olan bir proqram tərtib edə bilərlər.
İnsan həyatının məhsuldar dövrü hesab olunan 20 və daha çox yaş dövrləri hərəkətli dövr olduğundan sağlam həyat üçün vacibdir. Bu dövrlərdə düzgün qidalanmaq əhəmiyyətlidir. Karbohidratlar, nişastalı qidalar, tərəvəz, meyvə, süd və protein məhsulları ilə bərabər, zəngin balıq, yumurta, fındıq yeyərək balanslı bir qida rasionu tətbiq etmək olar. Ehtiyacınız olan vitamin və mineralları da bu yolla almaq mümkündür. Həmin dövrlərdə ana-ata olmağı planlayanlar isə qidalanma siyahılarında vacib qidalara üstünlük verilməlidir. Ət, balıq, süd, yumurta, qoz-fındıq, soğan və pendir sperma artımına və bədənin sinkə olan ehtiyacını ödəmək baxımından gərəkli qidalar hesab olunur. Maqnezium əzələləri rahatlaşdırıcı təsiriylə ədəd dövründə meydana gələn qarın kramplarının aradan qaldırılmasına kömək edir. Məlumatda həmçinin soyalı bitkilərdə, paxlalılarda, balıqda, ətdə, lifli yaşıl tərəvəzlərdə, bananda və almada, quru ərik meyvəsində bol miqdarda maqnezium olduğu bildirilir.

30 yaşı olanlar və uşaq sahibi olmağı düşünən hamilə qadınlar qidalanma siyahılarına həm hamiləlikdən əvvəl, həm də hamiləliyin ilk üç ayında 400mcg fol turşusu əlavə edə bilərlər. Məlumata görə fol turşusu, körpənin ana bətnində sağlam bir şəkildə inkişaf edə bilməsi baxımından həyati əhəmiyyət daşıyır. Kişi və qadın məhsuldarlığı üçün bu yaşlarda sink və E vitamini əhəmiyyətli hesab olunur.

Guler_İsmayılova | 25 iyul 2015 13:55 | Status: Şərhçi | Şərh: 322
Istediyimizi yeyek elexsusda vitamini bol olanlari, ve cox kalorili yemeklerden de uzaq duraq - mence bu ele besdi
SEVDA | 24 iyul 2015 17:45 | Status: Nəzarətçi | Şərh: 17 439
Melumatlarçun twk...
Nergiz love | 24 iyul 2015 13:36 | Status: Professional user | Şərh: 7 871
Oqederde istahli deyilem ama ozum ne istirem onu yeyirem
birdane | 24 iyul 2015 10:40 | Status: Professional user | Şərh: 3 726
Sitat: perishka2
Təşəkkür məlumat üçün.
Dəniz qızı | 24 iyul 2015 10:24 | Status: Brilliant user | Şərh: 8 017
Təşəkkür məlumat üçün.
Sariwka1 | 24 iyul 2015 08:39 | Status: VİP user | Şərh: 1 774
Sitat: kiraz mevsimi
Vallah men kalorili olan her seyden uzagam en esasi et yemiremse demeli cavan qalacam...

Gözəlim sən onsuzda bizə baxanda cavansan
Ay_Sun | 24 iyul 2015 01:34 | Status: Brilliant user | Şərh: 13 408
Sitat: SEVA
Ureyim ne isteyir onuda yeyirem xebere gore tesekkurler

Mende.
gül həyat | 24 iyul 2015 01:07 | Status: VİP user | Şərh: 548
Sitat: SEVA
Ureyim ne isteyir onuda yeyirem xebere gore tesekkurler

Can ey mən de sen gündeyem.
boris arxan | 24 iyul 2015 00:39 | Status: Professional user | Şərh: 4 784
heresinden az -az yeyirik
SEVA | 23 iyul 2015 23:46 | Status: Professional user | Şərh: 5 150
Ureyim ne isteyir onuda yeyirem xebere gore tesekkurler
Real Madrid CF | 23 iyul 2015 21:11 | Status: Qonaq | Şərh: 0
Vallah men kalorili olan her seyden uzagam en esasi et yemiremse demeli cavan qalacam...