Həyat tərzi / Maraqlıdır

Kökəlmənin səbəbləri(Araşdırma)

VILVET | 6-07-2012, 16:00
15 664 81
1. Kredit Kartları
Bir kredit kartı şirkətinin, 100.000 yemək restoranında etdiyi araşdırmaya görə; kredit kartıyla yemək alan insanlar, nağd pulla yemək sahələrə görə yüzdə otuz nisbətində daha çox pul xərcləyir. Bu da ortalama bir qadın üçün bir ildə əlavədən 17,160 kalori demək.
2. Televiziya seyr etmək
Televiziya qarşısında 2 saat keçirənlər, yarım saat keçirənlərdən daha çox köklüyə meylli. Televiziya seyr edərkən hərəkətsiz qalırıq və ürək atışımız, qan təzyiqimiz və maddələr mübadiləsini yavaşlayır. Bu da daha az kalori yandırmamıza səbəb olur.
3. Sürətli yemək yemək
Beynimiz toxluq hissini yemək yeməyə başlamamızdan 15-20 dəqiqə sonra yaşayır. Sürətli yemək yediyimiz təqdirdə, toxluq hiss edənə qədər çox çox kalori al/götürürük. Bu da yüksək qan təzyiqi, obezite və yüksək xolesterola səbəb olur.
4. İşləyərkən ayaq üstü yemək
Kompüter başındaykən, avtomobil istifadə edərkən, televiziya seyr edərkən ya da alver edərkən ayaqüstü yeyirsinizsə, kökəlmə riskiniz çox. Çünki bu cür ayaqüstə yeyiş vərdiş edir.
5. Sıx fast food istehlakı
İndiki vaxtda stress və sürətli həyat tərzi bizi sağlam yeməklər yerinə fast foodu seçməyə sürüyür. Fast foodlardaki yüksək yağ nisbətidirsə obezitenin əhəmiyyətli səbəblərindən.
6. Duyğularla başa çıxa bilmək üçün yemək
Aclıq hiss etmədiyimiz halda, əhvalımız xarab olduğu, özümüzü tək hiss etdiyimiz ya da əsəbi olduğumuz zamanlarda həddindən çox yemək yeyərik ümumiyyətlə. Neçə dəfə özünüzü əsəbi bir şəkildə mətbəxdə aç olmadığınız halda atışdirarkən tapdınız?
7. Məşqə vaxt ayırmamaq
Həyat qaç-qovu içində məşq gündəlik proqramınıza daxil olmağa bilər. Televiziya qarşısında yuxuya getmekdən məşq etməyə vaxt qalmır təəssüf ki,!
8. Yoldaşlarınız sizi köklədə bilər!
Kökəlirsinizsə, kimlərlə vaxt keçirdiyinizə bir baxmanızda fayda var. Obezite yoluxucu ola bilər!
9. Yuxu Azlığı
Yuxu əskikliyi, "ghrelin" (iştah açan bir hormon) ifraz etməyi təmin edərək obezite riskinizi artıra bilər.
10. Yağ və Kalorilərin Fərqində Olmamaq
Çoxu insan, yedikləri şeylərdəki yağ və kalori dəyərlərinin fərqində deyil. Bu, sağlamlıqsız bəslənməyə və də lazım olan kalori miqdarından az qala/haradasa iki qatını al/götürməyə səbəb olur.
11. Qaçırılan Paylar
Araşdırmalara görə, nahar edən insanların həddindən artıq kilolu olma riski digərlərinə görə daha aşağı.
12. Narahat Paltarlar
Araşdırmalara görə, rahat paltarlar, fiziki fəaliyyət nisbətini artırır. Cins geyilən günlərdə, insanlar çox addım ataraq ortalama 25 kalori çox yandırır. Hər gün cins geyməksə, ildə 6,250 kalori itkisinə səbəb olur.
13. Tərəziləri Görməməzlikdən gəlmək
Minessota Universitetindəki yeni bir araşdırmaya görə, kilolarını hər gün nəzarət edənlər, arıqlama mövzusunda daha müvəffəqiyyətlidirlər.
14. Çətinlik
İngiltərədəki bir araşdırmaya görə, insanlar çətinlikliykən daha çox yemək yeyir.
16. Dərmanların təsiri
Bir çox qadın bəzi doğum idarə dərmanlayarının yaratdığı kilo problemlərindən xəbərdar. Əslində yalnız doğum idarə dərmanları deyil ümumiyyətlə bir çox dərman çox kiloya səbəb ola bilir. Ona görə xəstəsinə dərman yazan bir həkimin bu mövzuda həssas davranması lazımdır. Məsələn bəzi depressiya dərmanları 3-4 kiloya qədər artıma səbəb ola bilir. Təzyiq üçün istifadə edilən kimi dərmanlasa əlavə 2 kilo mənasına gələ bilir. Diabet dərmanlayarının 3-4, insilin şprislərinin isə uzun vəd edə 10-15 kiloya qədər artıma səbəb olduğu bilinir. Buna görə xüsusilə diabet problemi olanların erkəndən idman etməyə başlamaları müalicə əsnasında gələ biləcək kilolara etiraz etmələri baxımından əhəmiyyətli. Əgər dərman istifadəsində kökəlmə kimi bir narahatlığınız varsa bunu mütləq həkiminizlə paylaşmalısınız. Bəlkə də daha incə bir alternativiniz ola bilər.
17.Yaş
Araşdırmalar, insanoğlunun 20 yaşının ortasına qədər hər ay 300 qram aldığını göstərir. Yaşlandıqca da əzələ qrupundan itiririk. Ancaq bu əzələ qrupu əhəmiyyətli çünki tək başlarına belə kalori yandırmaq üçün onlara ehtiyacımız var. 25-30 yaşlarında kilo daha da çox artır. Bu 40 yaşına qədər belə gedir. Menopoz dövründə östrojen azaldığı üçün əlavə kilolar alınır. Buna görə yaşlandıqca əzələ məşqlərinə əhəmiyyət verməlisiniz. Ayrıca zülal istehlakını da artırmalısınız. Çünki əzələ gücünü artırmaq üçün zülala ehtiyacınız var.
18. Evlənmək
Yalnız fərdi təcrübələr deyil elmi araşdırmalar da evliliyin yemək vərdişlərini həm qadın həm də kişi baxımından şüursuzca dəyişdirdiyini ortaya qoyur. İngiltərə Newcastle Universiteti elm adamları, etdikləri işlərdə evləndikdən sonra kişilərin daha sağlam bəsləndiklərini, qadınlarınsa yemələrinə çox çox diqqət yetirməyib kökəlməsini ortaya çıxarmış. Mütəxəssislər bunun səbəbini qadınların daha çox ət və böyük boşqablarda yemək yeməsinə, evliliklə əlaqədar stressə daha uyğun olmalarına və ümumiyyətlə sağlamlıqsız bəslənmələrinə bağlayır. Yaxşı bu mövzuda nə edilə bilər? Elm adamları zarafatlı bir cavab verir ya subay qalacaqsınız ya da köhnə sabit bəslənmə vərdişinizi davam etdirəcəksiniz.

 


 

1. Kredit Kartları

Bir kredit kartı şirkətinin, 100.000 yemək restoranında etdiyi araşdırmaya görə; kredit kartıyla yemək alan insanlar, nağd pulla yemək sahələrə görə yüzdə otuz nisbətində daha çox pul xərcləyir. Bu da ortalama bir qadın üçün bir ildə əlavədən 17,160 kalori demək.

 



 

2. Televiziya seyr etmək

 

Televiziya qarşısında 2 saat keçirənlər, yarım saat keçirənlərdən daha çox köklüyə meylli. Televiziya seyr edərkən hərəkətsiz qalırıq və ürək atışımız, qan təzyiqimiz və maddələr mübadiləsini yavaşlayır. Bu da daha az kalori yandırmamıza səbəb olur.


3. Sürətli yemək yemək

 

Beynimiz toxluq hissini yemək yeməyə başlamamızdan 15-20 dəqiqə sonra yaşayır. Sürətli yemək yediyimiz təqdirdə, toxluq hiss edənə qədər çox çox kalori alırıq. Bu da yüksək qan təzyiqi, obezite və yüksək xolesterola səbəb olur.


4. İşləyərkən ayaq üstü yemək
Kompüter başındaykən, avtomobil istifadə edərkən, televiziya seyr edərkən ya da alver edərkən ayaqüstü yeyirsinizsə, kökəlmə riskiniz çox. Çünki bu cür ayaqüstə yeyiş vərdiş edir.


5. Sıx fast food istehlakı
İndiki vaxtda stress və sürətli həyat tərzi bizi sağlam yeməklər yerinə fast foodu seçməyə sürüyür. Fast foodlardaki yüksək yağ nisbətidirsə obezitenin əhəmiyyətli səbəblərindən.


6. Duyğularla başa çıxa bilmək üçün yemək
Aclıq hiss etmədiyimiz halda, əhvalımız xarab olduğu, özümüzü tək hiss etdiyimiz ya da əsəbi olduğumuz zamanlarda həddindən çox yemək yeyərik ümumiyyətlə. Neçə dəfə özünüzü əsəbi bir şəkildə mətbəxdə aç olmadığınız halda atışdirarkən tapdınız?


7. Məşqə vaxt ayırmamaq

 

Həyat qaç-qovu içində məşq gündəlik proqramınıza daxil olmağa bilər. Televiziya qarşısında yuxuya getmekdən məşq etməyə vaxt qalmır təəssüf ki,!


8. Yoldaşlarınız sizi köklədə bilər!

 

Kökəlirsinizsə, kimlərlə vaxt keçirdiyinizə bir baxmanızda fayda var. Obezite yoluxucu ola bilər!
9. Yuxu Azlığı
Yuxu əskikliyi,"ghrelin" (iştah açan bir hormon) ifraz etməyi təmin edərək obezite riskinizi artıra bilər.


10. Yağ və Kalorilərin Fərqində Olmamaq

 

 

Çoxu insan, yedikləri şeylərdəki yağ və kalori dəyərlərinin fərqində deyil. Bu, sağlamlıqsız bəslənməyə və də lazım olan kalori miqdarından haradasa iki qatını almağa səbəb olur.
11. Qaçırılan Paylar

 

 

Araşdırmalara görə, nahar edən insanların həddindən artıq kilolu olma riski digərlərinə görə daha aşağı.
12. Narahat Paltarlar

 

Araşdırmalara görə, rahat paltarlar, fiziki fəaliyyət nisbətini artırır. Cins geyilən günlərdə, insanlar çox addım ataraq ortalama 25 kalori çox yandırır. Hər gün cins geyməksə, ildə 6,250 kalori itkisinə səbəb olur.


13. Tərəziləri Görməməzlikdən gəlmək

 

 

Minessota Universitetindəki yeni bir araşdırmaya görə, kilolarını hər gün nəzarət edənlər, arıqlama mövzusunda daha müvəffəqiyyətlidirlər.
14. Çətinlik

 

İngiltərədəki bir araşdırmaya görə, insanlar çətinlikliykən daha çox yemək yeyir.


16. Dərmanların təsiri

 

Bir çox qadın bəzi doğum idarə dərmanlayarının yaratdığı kilo problemlərindən xəbərdar. Əslində yalnız doğum idarə dərmanları deyil ümumiyyətlə bir çox dərman çox kiloya səbəb ola bilir. Ona görə xəstəsinə dərman yazan bir həkimin bu mövzuda həssas davranması lazımdır. Məsələn bəzi depressiya dərmanları 3-4 kiloya qədər artıma səbəb ola bilir. Təzyiq üçün istifadə edilən kimi dərmanlasa əlavə 2 kilo mənasına gələ bilir. Diabet dərmanlayarının 3-4, insilin şprislərinin isə uzun vəd edə 10-15 kiloya qədər artıma səbəb olduğu bilinir. Buna görə xüsusilə diabet problemi olanların erkəndən idman etməyə başlamaları müalicə əsnasında gələ biləcək kilolara etiraz etmələri baxımından əhəmiyyətli. Əgər dərman istifadəsində kökəlmə kimi bir narahatlığınız varsa bunu mütləq həkiminizlə paylaşmalısınız. Bəlkə də daha incə bir alternativiniz ola bilər.


17.Yaş
Araşdırmalar, insanoğlunun 20 yaşının ortasına qədər hər ay 300 qram aldığını göstərir. Yaşlandıqca da əzələ qrupundan itiririk. Ancaq bu əzələ qrupu əhəmiyyətli çünki tək başlarına belə kalori yandırmaq üçün onlara ehtiyacımız var. 25-30 yaşlarında kilo daha da çox artır. Bu 40 yaşına qədər belə gedir. Menopoz dövründə östrojen azaldığı üçün əlavə kilolar alınır. Buna görə yaşlandıqca əzələ məşqlərinə əhəmiyyət verməlisiniz. Ayrıca zülal istehlakını da artırmalısınız. Çünki əzələ gücünü artırmaq üçün zülala ehtiyacınız var.
18. Evlənmək

 

Yalnız fərdi təcrübələr deyil elmi araşdırmalar da evliliyin yemək vərdişlərini həm qadın həm də kişi baxımından şüursuzca dəyişdirdiyini ortaya qoyur. İngiltərə Newcastle Universiteti elm adamları, etdikləri işlərdə evləndikdən sonra kişilərin daha sağlam bəsləndiklərini, qadınlarınsa yemələrinə çox çox diqqət yetirməyib kökəlməsini ortaya çıxarmış. Mütəxəssislər bunun səbəbini qadınların daha çox ət və böyük boşqablarda yemək yeməsinə, evliliklə əlaqədar stressə daha uyğun olmalarına və ümumiyyətlə sağlamlıqsız bəslənmələrinə bağlayır. Yaxşı bu mövzuda nə edilə bilər? Elm adamları zarafatlı bir cavab verir ya subay qalacaqsınız ya da köhnə sabit bəslənmə vərdişinizi davam etdirəcəksiniz.

Fikirlərinizi bildirsəniz sevinərəm...



ESMERRi | 21 mart 2016 18:58 | Status: Brilliant user | Şərh: 5 379
Sitat: ESMERRi
Sitat: Sevgi yolu
twk xebere goreeeeeeeeeee
ESMERRi | 23 fevral 2016 00:59 | Status: Brilliant user | Şərh: 5 379
Sitat: Sevgi yolu
twk xebere goreeeeeeeeeee
Nergiz love | 26 mart 2014 00:37 | Status: Professional user | Şərh: 7 871
ESEB STRESS MENI KOKELMEYE QOYMURKI QOYMUR
Gulshen. | 12 fevral 2014 17:10 | Status: Qonaq | Şərh: 0
Ayaq ustu yemek adetimdi tergite bilmirem
Sevgi yolu | 1 iyun 2013 19:45 | Status: Qonaq | Şərh: 0
twk xebere goreeeeeeeeeee
Sabahım. | 7 aprel 2013 19:37 | Status: Professional user | Şərh: 3 359

Sitat: cucem.
onu deqiq biliremki evlilik adami kokeldir n33

hec meni kokeltmedi.

selenay | 25 mart 2013 17:23 | Status: Professional user | Şərh: 1 466
surətli yemek yeyiremmm))))tsk
ruhengiz79 | 7 fevral 2013 18:51 | Status: Şərhçi | Şərh: 160
tesekkur
cucem. | 30 sentyabr 2012 18:00 | Status: Professional user | Şərh: 4 415
onu deqiq biliremki evlilik adami kokeldir :n33:
_Nazlim_ | 15 sentyabr 2012 03:54 | Status: Professional user | Şərh: 2 267
yeyib yatmaqdan.bax men buna gore kokelirem :n33:
azeri_oglu | 10 sentyabr 2012 23:24 | Status: Gümüş user | Şərh: 2 243
Hmm maraqli xeberdi
nurashka | 22 iyul 2012 00:59 | Status: Qonaq | Şərh: 2 167
Mən əsəbləşəndə ariqlayiram
Akif Ehmedov | 22 iyul 2012 00:55 | Status: Qonaq | Şərh: 713
Sitat: hopeful-woman
bu aralar bezi sebeblere gore tam da yeye bilmirem


Lap pis oldum..Mən 10-cu sinfi bitirənəkimi elə bilirdim qadınlar çörək yemirlər.Dəyişdi zaman..
zoluwka | 8 iyul 2012 00:15 | Status: Professional user | Şərh: 3 172
menim 1ayda yediyimi padruqam 1hefteye yeyir o ariqdi men kok.bizde nesilliyce kokluye meyillilik var yemirik kokelirik.orqaninizimiz beledi.oglum yaxwi idman eletdirir indi arigam
SaPir | 7 iyul 2012 17:54 | Status: Yazar | Şərh: 979
kokluk ariqliq metabolizmden aslidir. ona gore de butun gunu yeyen amma kilo almayan ya da bir tike yeyen kimi kilo alan insanlar var. gundelik idman, meşqler metobolizmi tezleşdirir ve beden yeyileni yandira bilir. en cox edilen sehv ariqlamaq ucun yemek yememekdir. bu vaxti beden "qitliq"a girir ve metobolizmi cox zeifledir, eks netice elde edilir. seher yemeyi ona gore vacibdir, beden ucun "benzin" vezifesini yerine yetirir.
Sumeyye | 7 iyul 2012 13:41 | Status: Professional user | Şərh: 1 720
Sitat: hopeful-woman
canim amma o da hardasa dogrudur ee mes menim bacim mennen cox yeyir di gel ki kokelmir da.amma bu aralar bezi sebeblere gore tam da yeye bilmirem ele bil istehim kesilib amma fikirlesirem ki hardasa bele yaxsidi belke bir az ariqladim

ümumiyyətlə mən özümdən deyimki kökəlməyə dəhşət meyilliyəm.yəni tez arıqladığım kimi tezdə kökəlirəm. ama hamı deyirki sənə arıq heç yaraşmaz ..öyrəşiblərdə belə görməyə smile
yelda | 7 iyul 2012 12:14 | Status: Qonaq | Şərh: 245
etrafima baxiram heqiqetende insanlarin hamisi gunu gunden sisir kokelir. budur idmanla mesgul olmamagin derdi.
gunelcik | 7 iyul 2012 11:34 | Status: Gümüş user | Şərh: 421
Sitat: laleyka
men bunlarin ekseriyyetin edirem amma yene de ariqam

* * *

Mən də kökəlməyə meylli deyiləm
laleyka | 7 iyul 2012 10:48 | Status: Professional user | Şərh: 652
men bunlarin ekseriyyetin edirem amma yene de ariqam :n11:
Melek_1 | 7 iyul 2012 10:37 | Status: VİP user | Şərh: 1 002
kokelmenin sebebi yeyib yatmaqdir
G-----16 | 7 iyul 2012 10:21 | Status: Gümüş user | Şərh: 2 227
raziyam sizinle en esas da tez tez yemek adami kokeldir men cooooooooox yavas yeyirem :n28:
Feriha. | 7 iyul 2012 09:29 | Status: Professional user | Şərh: 4 746
mene lazimdi twk
sheh | 7 iyul 2012 08:16 | Status: Yazar | Şərh: 3 353
Sitat: Damla
Mes cox kok ve fiqurasiz adam strec do

YA DA QISA KÖYNƏK-DAR BRİDCİ..VAY-VAY-VAY,AVTOBUSDAN DÜŞƏNDƏ DƏ ƏYİLİRLƏR,LAP PİS GÖRÜNÜR :n8:
Damla | 7 iyul 2012 08:13 | Status: Brilliant user | Şərh: 7 178
Sitat: şeh
ANCAQ ARIQLARDAN İBARƏT OLSAYDI YER KÜRƏSİ ƏRŞİ-ƏZMƏ YUVARLANARDI...BİZ KÖKLƏRİN SAYƏSİNDƏ HƏR ŞEY TARAZLAŞIB.

Duz demisen.Birde canim esas fiquradir.Cox ariqliqda bir sey deyil.taxta kimi duz paltar geyinirler yarawmir hec.cox kokde yaxsi deyil.mence normada olmalidir ve butun qadinlar oz beden qurluwlarini yaxsi tanimalidirki eyiblerini orten geyimler geyinsinler.
Mes cox kok ve fiqurasiz adam strec don geyinende hec yaxsi gorunmur.
sheh | 7 iyul 2012 08:10 | Status: Yazar | Şərh: 3 353
MƏNƏ KÖK DEYƏNLƏRƏ DEYİRƏM Kİ,DÜNYA ANCAQ ARIQLARDAN İBARƏT OLSAYDI YER KÜRƏSİ ƏRŞİ-ƏZMƏ YUVARLANARDI...BİZ KÖKLƏRİN SAYƏSİNDƏ HƏR ŞEY TARAZLAŞIB.
muslim woman | 7 iyul 2012 08:07 | Status: Gümüş user | Şərh: 476
Damla,

yox deyil 70


VARMI BIR DEYECEYIN :n1:


wink
Damla | 7 iyul 2012 08:04 | Status: Brilliant user | Şərh: 7 178
Sitat: muslimВ women
siz nece de tevazoookarsiniz xanim

Cox sade xanimam beli. smile
Xanim size neca kq-sizki sirr deyilse? smile
muslim woman | 7 iyul 2012 08:00 | Status: Gümüş user | Şərh: 476
Sitat: Damla
Ela indide tam raziyam.Niyede yox?Belimin olcusunde hex deyiwiklik yoxdur.sadece qarnim var.Mawallah holivud ulduzlari menim yanimda hecdir.


siz nece de tevazoookarsiniz xanim :n14:

paxilliq huceyrelerim bas qaldirdi artiq


6 kq ariqlamisam davamini getire bilmirem :n6:
Damla | 7 iyul 2012 07:56 | Status: Brilliant user | Şərh: 7 178
Sitat: şeh
DAYAN,MƏNİ DƏ GÖZLƏ.....AMMA DAMLA İNDİ ÖLÇÜLƏRİNDƏN RAZI OLA BİLMƏZ AXI....SƏN HƏLƏ ONUN BELİNİN ÖLÇÜLƏRİNƏ BAX...VAY-VAY..MƏNDƏN DƏ KÖKDÜR Kİ,

Ela indide tam raziyam.Niyede yox?Belimin olcusunde hex deyiwiklik yoxdur.sadece qarnim var.Mawallah holivud ulduzlari menim yanimda hecdir. :n3:
sheh | 7 iyul 2012 07:54 | Status: Yazar | Şərh: 3 353
Sitat: muslimВ women
amis hamis beden olculerinden razisan men getdim ozumu asim

DAYAN,MƏNİ DƏ GÖZLƏ.....AMMA DAMLA İNDİ ÖLÇÜLƏRİNDƏN RAZI OLA BİLMƏZ AXI....SƏN HƏLƏ ONUN BELİNİN ÖLÇÜLƏRİNƏ BAX...VAY-VAY..MƏNDƏN DƏ KÖKDÜR Kİ,